Tere tulemast Incrediwear internetipoodi! Incrediwear e-poodi haldab Hortus Medicus OÜ.

Kaupade valik

Kaupade leidmiseks valige ülamenüüst sobiv kategooria. Klikkides Teid huvitaval kategoorial, ilmub loetelu vastavatest toodetest. Lisainformatsiooni saamiseks tootest klikkige toote nimetusele. Samas on lahter, kuhu saate sisestada valitud kauba koguse. Klikkides klahvile ”Lisa korvi”, toimetatakse valitud kaup ostukorvi ning kuvatakse vastav teade. Kõik hinnad on eurodes.

Ostukorv

Klikkides klahvile “Ostukorv” näete kaupade nimekirja, mis on Teie poolt valitud, kuid ei ole veel tellimuseks vormistatud. Ostukorvis näete kaupade nimetusi, iga kauba hinda ja ostukorvi koguhinda. Ostukorvis olevate kaupade koguseid saab korrigeerida või kustutada. Tooteid kustutada saab toote pildi ees olevale ristile klikates.

Tellimuse vormistamine

Edasise tellimuse vormistamisel tuleb sisestada Maksja/Arve andmed. Kontrollige arve saaja (maksja) andmete õigsust. Kui soovite saata kaupa teisele aadressile vajutage linnuke lahtrisse küsimuse: Saada teisele aadressile? järele. Kui teil on eraldi märkusi tellimuse kohta, siis sisestage need lahtrisse: Märkused tellimuse kohta. Tellimuses esitatud andmete täpsusest sõltub Kliendi poolt ostetud toodete häireteta kohaletoimetamine ja vahel ka võimalikud lisakulutused. Peale vajutamist nupule “Esita tellimus,” saadetakse Kliendi e-posti aadressile automaatselt tellimuse kinnitus. Tegemist ei ole arvega, vaid kinnitusega, et tellimus on jõudnud kauba müüjani.

Tellimuse kinnitamine ja tasumine

Peale kauba valimist valige sobiv pakiautomaat kuhu soovite pakki saada. Kui soovite saada pakki postkontorisse või sellele ise järele tulla, siis kirjutage see info “Märkused tellimuse kohta” lahtrisse. Süsteem palub teil sellegi poolest valida ka mingi pakiautomaat. Peale tarneviisi valimist valige makseviis – pangaülekandega või pangalingiga. Pangaülekandega tasumisel peate tegema ülekande meie kontole. Kui valite makse pangalingiga, siis suunatakse teid edasi teile sobivasse maksekeskkonda. Makselahenduste pakkuja on Maksekeskus AS. Hortus Medicus OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Hortus Medicus OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Makseksus AS-le. Peale makseviisi valimist ja meiepoolsete tingimuste aktsepteerimist klikkige ostukorvis nupul “Esita tellimus”. Kliendi e-posti aadressile tuleb kinnitus tellimuse kohta. Juhul, kui tellimuse täitmisega esineb tõrkeid, näiteks tellitud kaupa ei ole laos, võetakse kliendiga ühendust ja antakse sellest teada.

Lisainformatsioon

Kui Teil on küsimusi või probleeme seoses Incrediwear internetipoe kasutamisega, saatke palun e-mail aadressile info@hortusmedicus.ee või helistage telefonil 656 7333. Võite kasutada võimalust saata kiri aadressile Kadaka tee 36, Tallinn.

Kauba transpordiks on järgmised võimalused:

1. Kauba saamine Itella SmartPOST pakiautomaadist.

Kauba saatmine on tasuta, kui teie tellimuse väärtus on suurem kui 50 eurot.

Teie paki transporditasu on 3 eurot (lisatakse Teie tellimuse kogusummale) sõltumata paki suurusest (ettemaksuna arve alusel). Kauba saate Teie poolt valitud pakiautomaadist peale arve tasumist. Eriti oluline on paki saaja õige mobiiltelefoni number, sest sinna saadetakse pakiautomaadi uksekood paki kättesaamiseks. Saadetisi hoiustatakse tasuta SmartPOSTi pakiautomaadis 7 kalendripäeva alates sõnumi saabumisest Teie mobiiltelefonile. Kui Te pole 7 kalendripäeva jooksul pakil järel käinud, kuulub tellimus tühistamisele, Hortus Medicus hoiab tellimuse summast kinni 5 eurot käsitlustasu ning tellimuse eest tasutud summa jääk tagastatakse kliendi arveldusarvele. Täpsem info: www.itella.ee.

2. Kauba saamine Omniva pakiautomaadist:

Kauba saatmine on tasuta, kui teie tellimuse väärtus on suurem kui 50 eurot.

Teie paki transporditasu on 3 eurot (lisatakse Teie tellimuse kogusummale) sõltumata paki suurusest (ettemaksuna arve alusel).
Kauba saate Teie poolt valitud pakiautomaadist peale arve tasumist. Eriti oluline on paki saaja õige mobiiltelefoni number, sest sinna saadetakse pakiautomaadi uksekood paki kättesaamiseks. Saadetisi hoiustatakse tasuta Omniva pakiautomaadis 7 kalendripäeva alates sõnumi saabumisest Teie mobiiltelefonile. Kui Te pole 7 kalendripäeva jooksul pakil järel käinud, kuulub tellimus tühistamisele, Hortus Medicus hoiab tellimuse summast kinni 5EUR käsitlustasu ning tellimuse eest tasutud summa jääk tagastatakse kliendi arveldusarvele.  Täpsem info: www.omniva.ee.

3. Kauba saamine DPD pakiautomaadist

Kauba saatmine on tasuta, kui teie tellimuse väärtus on suurem kui 50 eurot.

Teie paki transporditasu on 3 eurot (lisatakse Teie tellimuse kogusummale) sõltumata paki suurusest (ettemaksuna arve alusel). Täpsem info: www.dpd.com.

4. Tulete ise kaubale järele

Eraldi kokkuleppel on võimalik tulla ise kaubale järele. Pood on avatud Kadaka tee 36 10:00-15:00. Kui soovite töövälisel ajal tulla, siis saatke e-kiri aadressile info@hortusmedicus.ee või helistage telefonil 656 7333

Lisainformatsioon

Kui Teil on küsimusi või probleeme seoses Incrediwear internetipoe kasutamisega, saatke palun e-mail aadressile info@hortusmedicus.ee või helistage telefonil 656 7333. Võite kasutada võimalust saata kiri aadressile Kadaka tee 36, Tallinn.

Incrediwear e-poe isikuandmeid töötleb Hortus Medicus OÜ.

Teenuse kasutaja annab selge ja teadliku nõusoleku Teenuse osutajale enda isikuandmete töötlemiseks. Isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ning kasutatakse müügiteenuse osutamiseks ja kauba pakkumiseks Teenuse kasutajale. Andmeside Kliendi ja pankade ning kaardimaksekeskuse vahel on krüpteeritud, mis tagab Kliendi isikuandmete ja pangaandmete turvalisuse. Hortus Medicus OÜ on isikuandmete vastutav töötleja. Hortus Medicus OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le. Registreeritavate isikuandmete koosseisu kuuluvad Tellija andmed (ees- ja perekonnanimi, e-maili aadress, telefoninumber, tellimuse tarnimise viis, kasutatud makseviis) ja e-poe kasutuslepinguga nõustumine. Isikuandmeid töötleb Hortus Medicus OÜ. Isikuandmeid, mis on vajalikud kauba vahendamiseks Teenuse kasutajale, edastatakse kulleriteenust osutavaile ettevõtteile. Isikuandmete kaitse on tagatud turvameetmetega.

Teenuse osutaja kohustub mitte edastama registreeritud isikuandmeid kõrvalistele isikutele.

Teenuse osutaja jätab endale õiguse edastada Teenuse kasutajat puudutavaid andmeid juhul, kui andmeid töötleb seadusega ettenähtud kohustuse täitmiseks isik, kellel on selleks seaduslik õigus või kui see toimub Teenuse kasutaja isiku elu, tervise või vabaduse kaitseks. Teenuse kasutajal on õigus kontrollida teda ennast puudutavaid isikuandmeid, samuti neid muuta või kõrvaldada registrist. Teenuse kasutaja annab Teenuse osutajale nõusoleku saata tellimuse esitamisel sisestatud elektronposti aadressil tellimuskinnituse. Teenuse kasutaja annab Teenuse osutajale nõusoleku saata müügipakkumisi tellimuse esitamisel sisestud elektronposti aadressil juhul, kui on märkinud ära vastava nõusoleku tellimuse esitamise lehel linnukesega vastavas aknas.

Kui mingil põhjusel ostetud kaup ei sobi, on Teil õigus see tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest.

Toote tagastamiseks saatke palun eelnevalt meile e-kiri aadressile info@hortusmedicus.ee koos taganemisavaldusega (taganemisavaldus), kus on ära toodud järgmine info: tagastatav toode, tagastamise põhjus, tellimuse number ning arveldusarve, kuhu raha tagasi kanda.

Tagastatav toode ei tohi olla kahjustatud ega muudetud.

Kaup tuleb tagastada komplektsena originaalpakendis, sealhulgas tuleb üheaegselt koos tagastatava kaubaga tagastada ka kingitused, mis antud tootega kaasas olid. Kasutades 14-päevast lepingust taganemise õigust, vastutate tarbijana tagastamisele kuuluva asja halvenemise korral asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest. Juhul kui taganete lepingust, kasutades selleks 14-päevast taganemise õigust, tagastatakse Teile toodete eest tasutud summa Teie pangakontole 14 päeva jooksul alates sellest kui olete Müüjale tagastanud lepingu esemeks olnud asja või esitanud tõendi, et olete  asja tagasi saatnud.

Tarbijana kohustute kandma kauba tagastuskulud, välja arvatud juhul kui tagastamisele kuuluv toode ei vastanud tellimusele või tootel lasuvad puudused, mille kõrvaldamist on õigus nõuda.

Kui tegemist on spetsiaalselt kliendile valmistatud või tellitud tootega, siis on müüjal õigus jätta ettemakstud raha kliendile tagastamata. Lepingu täitmisel tekkivad vaidlused püütakse lahendada läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel lahendatakse vaidlused kohtu korras Eesti Vabariigis kehtivate õigusaktide kohaselt kohtus. Tellijal on Lepingust tulenevate vaidluste kohtuväliseks lahendamiseks õigus pöörduda Tarbijakaitseameti juures tegutseva Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni poole pöördumise õiguse kasutamine ei võta Tellijalt õigust pöörduda vaidluse lahendamiseks kohtu poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Tellija ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi.

Lisainformatsioon

Kui Teil on küsimusi või probleeme seoses Incrediwear internetipoe kasutamisega, saatke palun e-mail aadressile info@hortusmedicus.ee või helistage telefonil 656 7333. Võite kasutada võimalust saata kiri aadressile Kadaka tee 36, Tallinn.